Inskolning

Åh vilken skön helg. Inte gjort något värt att nämna. Bara varit. Skönt att bara vara hemma och slippa flänga runt. Älskar mitt sociala liv och glad att jag har så underbara människor i min närhet men denna helgen har det varit så skönt att bara vara hemma. Min lilla plutt är så pappig och jag duger bara när pappa inte är hemma men nu tror jag att jag ligger på plus igen.

Imorgon skall Eddie börja skolas in på förskolan. Liten är så stor. Tror dock att detta kommer gå så bra. Han är ju en supersocial unge. Känns så bra att han kommit in på vårat första val. Nu blir han ett Skattkammarbarn :)
Dom är ju så goa tanterna som ska fått privilegiet att umgås med min son varje dag. Andreas gamla dagmamma Lisa jobbar på förskolan och ska nu ta hand om nästa generation. Underbart bra.

Trodde
att det var färdigt diskat i våran familj nu när vår beställda relationsräddare levererades igår, men ack så fel vi hade. Det var inte alls förberett för att installera en maskin. Jäkla mäklare till att tala osanning. Så nu måste det köpas ny blandare mm mm...jag fattar nada- litar på att Andreas fixar detta galant...med lite hjälp...för typiskt nog pajade vår bil i fredags. En tändspole la av IGEN. Köp Peugeot så får du GÅ!




Kram och godnatt

CC



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0