Viktminskning & önskningar

Nu jävlar! Iochmed att jag skriver detta på bloggen så blir det liksom definitivt. Jag ska ner 5 kilo(minst) till sommaren.
Nu får det vara nog med dom här kilona som jag lagt på mig (avslöjar min nuvarande vikt när jag börjar) under graviditeten. Gillar egentligen inte nyårslöften men det måste bli ett nu. Gillar inte ordet nyårslöfte. Va fan- skit i det nu. Kan ju inte hänga upp mig på ett ord. Iallafall. Jag måste lyckas med detta nu. Vet inte om det blir något badande till sommaren annars och det funkar ju inte riktgt med tanke på att Andreas var säl i sitt förra liv och ligger i vattnet hela sommaren.
Jag funderar på Viktväktarna men jag undrar om jag inte klarar det bättre själv. Eller jag vettefan. Jag har ju otroligt tunn karaktär när det kommer till att låta bli de goda, snaskiga sakerna.
Det får bli någon GI variant tror jag. 1:a Januari 2009 börjar det. Är liksom ingen idé att börja strax innan jul, strider mot mina principer.
Får lägga in en målbild. Så här nånting vill jag se ut igen  - minus ciggen i handen då för det är jag klar med sen länge. Aldrig mer nikotin.
SÅÅ ja!

Andreas verkar inte vilja utbyta några klappar i år. Han verkar tycka det är sjukt överskattat -sen har vi ju rätt kass ekonomi  för tillfället med tanke på min mammaledighet men jag slänger upp några önskningar här så får vi se om han kanske köper något snarlikt.

DENNA OTROLIGT FINA FUSKISPÄLS FRÅN  www.pinkywebshop.se


DESSA OTROLIGT FINA  ÖRHÄNGEN- SJÄLVKLART MED EDDIE OCH ANDREAS  www.amandaegilson.com




So long my friends!

Puss & kram

Fettot

CC

Kommentarer
Postat av: Lussan

Ska bli kul och följa den här bloggen :)

2008-12-17 @ 08:33:11
Postat av: Lina

Fina fina Cissi du är vackrast i världen oavsett några kilon hit eller dit, så är det bara.

Slutdisskuterat :o)



Kramizar ifrån en faktiskt fet havande sjöko...

2008-12-17 @ 09:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0