Friday

Varje år snackar man om att man ska slopa julklapparna. Men huxflux så har någon i familjen sagt nej till detta och helt plötsligt står man där och har köpt julklappar till alla för dyra pengen.
Jag är nöjd med årets inköp må jag säga -alla får vad dom förtjänar :)

Igår var jag och Eddie hemma hos min kompis Natalie och hennes dotter Nellie som är ca 2 veckor äldre än Eddie.
Vi käkade pepparkakor och drack julmust . Passade på kan man säga (tryckte i mig vill  jag säga) för snart börjar ju min viktnedgång. Kan Britney -så kan jag. Inga mer kakor på länge. Väldigt länge!

NELLIE I SIN NYA PRINSESS UTSTYRSEL



 I-LANDS BARNEN SLÅSS OM LEKSAKER :)



Ett STORT grattis till min kära gamla vän Anki och hennes Kjetil som igår fick sin efterlängtade son -tillika  Ronjas lillebror. Hoppas ni får komma hem till JUL! Kram till er

Slänger in  Dagens Video här också. Idag blir det  världens bästa låt. Höj volymen och hoppa upp och ner, lite ut med armarna + se riktigt galen ut- då har du hittat rätta känslan.


Kärlek

CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0