Lördag som känns som söndag

Konstaterade idag att jag är sjukt nöjd med att jag är klar med julklapparna så man slapp ge sig ut i julhetsen idag.
Det blev en mysig promenad på julmarknaden i Haga istället. Lilleman fick ett par fina fårskinnstofflor som han kan hasa omkring i. Han kryper nu på alla fyra sedan 2 dagar tillbaka. Allt går så fort nu!! Vill  trycka på pausknappen. VARFÖR finns det inte någon!?

Imorgon skall jag jaga runt för att försöka hitta den klänning som jag skulle vilja ha på nyårsafton...har hört mig för och jag har hört att den är slutsåld. Men skam den som ger sig. Skulle vilja känna mig lite snygg nu i år då jag var gravid förra nyår och kände mig fin men fet och inte som den pingla som bor i mig!

DETTA ÄR KLÄNNINGEN SOM JAG SKA LETA EFTER-SÅ FIN!!

Idag har varit så konstig, inte alls haft någon lördagskänsla. Kunde lika gärna varit söndag. Seg och trött. Hoppas snart att Eddie ska börja sova hela nätter. Det börjar tära på mig att vakna så många gånger på natten. Just nu är det igenomsnitt ca 5 ggr per natt som han vaknar och skriker. Han somnar ju om fort men det är den här konstant avbrutna sömnen som blir så jobbig.

Nu ska jag glo på TV tills jag somnar. Min man och hans "boys" sitter i en badtunna (se bild nedan) i Torred och dricker öl. Vet faktiskt inte varför men dom verkar tycka det är en helt OK sysselsättning på en lördagkväll. Dom är lättroade dom små liven :)

Godnatt!

CC

Kommentarer
Postat av: Karoline

Hej cissi! vill bara säga att jag såg "din" klänning på h&m vid 421 köpcentrum. Fanns bara en kvar, i storlek Medium. Vet ej vad du har för storlek men. Ville bara säga det, det var idag precis. Kram och hoppas den finns kvar om du frtf vill ha den .

/karoline

2008-12-22 @ 16:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0