En svacka

Mammaledighet i all ära men just nu är jag inne i en svacka. Känner inte att jag kan njuta av min ledighet till fullo. Har jättemysigt med Eddie men känner att vi inte har så mycket saker vi kan hitta på. Denna årstiden gör att jag känner mig lite begränsad, vissa dagar kanner jag att jag är fånge i mitt eget hem. Jag vet att det inte är fallet...jag kan ju ta mig i kragen och ta mig ut men just nu blir det inte så mycket av den varan. Hoppas det blir bättre. Snart så kommer det ju nya bebisar och mammor vi kan umgås med. Längtar till våren nu.

Hittade klänningen så nu vet jag att jag kommer trivas med min klädsel på nyår. Känns gött.

Igår skulle min mamma firas för hon fyllde 58 år ung. Hon är gammal i gemet nu morsan men hon håller fortfarande måttet får jag säga. Min bror Jonas och hans Linda var också på plats och vi pasade på att utbyta önskemål inför julen. Jag kunde i vanlig ordning inte komma på nåt jag önskade mig så jag drog till med att jag ville ha en platttång(?). Slita lite mer på mitt alldeles för slitna kalufs. Blir säkert skit bra. Vantrivs verkligen med färgen på mitt hår. Måste bli blondinCissi igen, hon som jag var i 25 år har varit borta alldeles för länge. Trött på den här brunett varianten nu. Slingor snarast!!
   
Linda                  Jonas                    Mamma             Eddie

Imorgon skall jag åka ut till mitt jobb och hälsa på en sväng.Ser framemot att träffa min allra bästa vän i världen Lina som också råkar jobba på samma ställe som jag. Hon har en liten räka som växer i hennes mage  -är så glad för din skull. Du kommer bli värsta grymma morsan. All min kärlek till dig gumman. Du & jag mot dom....andra...

Min fina LINA

Kramar

 CC


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja Syrr!



Skön blogg du har dragit igång!!! Rigtigt kul att få följa Eddie och dej då man sällan hinner ses i all tidspress, bra och blandade bilder... på mej... bla... ser ut som "Psycho" fast lite smalare och stördare.. ser fram mot nästa bild.

Ses på Jul

Puss Bror

2008-12-22 @ 21:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0