En kärleksförklaring

Det är så svårt att sätta ord på min kärlek till min son men jag ska försöka. Är så tacksam för att denna lilla underbara varelse som valt mig som sin mamma. Det är ett privilegium att få vara hans mor och se honom växa. Dag för dag!
Jag älskar honom mer än livet självt och skull ge mitt liv för hans utan att blinka.
Jag känner mig så fylld av kärlek och nu i skrivande stund så droppar det små tårar ner på tangentbordet.
Han är det finaste vi gjort och jag är så glad att vi alla är friska och att vi får vara tillsammans. Man skall inte ta något för givet. Försöker njuta av av varje dag men jag ska nog försöka njuta lite till. Man vet aldrig vad som väntar.

På måndag har han andats här på jorden i 9 månader. 9 månader som gått allt för fort. 9 månader av total lycka. Varje gång han ler mot mig med sitt sötaste bebis leende slår mitt hjärta så hårt.
Nu blev det här väldigt känslofyllt...men det är få saker som gör en så känslofylld -Att bli & vara mamma.

Jag ÄLSKAR er mina pojkar- ni är mitt liv.

Andreas, tack för att du gett mig det finaste i världen. För det kommer jag alltid älska dig. Mitt hjärta är ditt.

EDDIE 0-9 MÅNDER KLICKA PÅ BILDERNA FÖR STÖRRE

              

Love

CC

Kommentarer
Postat av: Anki

Det finaste jag läst på länge gumman!!!! Puss

2009-01-07 @ 23:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0