Dan före dan före dan

Måndag och aptrött. Idag var min premiär att vara ifrån Eddie en hel dag. Jag och min mor åkte ner till Halmstad för att hälsa på min mormor som bor på ett äldreboende. Då hon har Alzheimers klarar hon inte sig själv och ibland blir det rejält snurrigt. Det jävliga med denna sjukdomen är att den angriper hjärnan och förstör förmågan att tänka och agera logiskt. I långa stunder är hon min mormor. Den som hon alltid varit men ibland sviker minnet henne ordentligt och då blir det jobbigt- mest för henne såklart.

Igår var vi bjudna hem till Seppi & Johannes på middag. Tack för en superkväll. Ni är bäst. Alltid lika gott att äta Seppis underbara mat. Vet att jag kan laga mat och tycker det är kul men Seppi är inte bra hon är grym!!
 
The chef


Familjen



Johannes lär Eddie spela gura



Vi skojade till det lite med Emmas tjockismage

Imorgon måste jag köpa sista klappen, inte köpt till Andreas ännu...hoppas det blir relativt smärtfritt.

Peace

CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0