Christmas is over

Sitter här lite små svettig efter ett akut besök på solariet. Insåg att nyårsafton är väldigt nära och jag ska ha en benvit klänning på mig...Nu känns det genast lite bättre. Ni som kände mig redan under gymnasietiden vet att jag då led av lite tanorexia vilket innebär att man har ett överdrivet behöv av att sola. INTE bra. Does days are over....Hoppas jag ;)

Julen kom och gick. Det gick snabbt och smärtfritt i år. Fick sjukt mycket fina klappar. Tackar!
Eddies första jul
och han visste väl om det för han ville då aldrig gå och lägga sig. Lillen som vanligtvis är helt slut vid 20 på kvällarna fick läggas med  "tvång" vid 23 tiden.
Första halvan av julafton spenderades hos Andreas bror m. familj för att sedan på kvällen avslutas hos min mamma och Janne på bästa sätt. Annandagen var det dags för julmat igen hos svärmor Agneta och hela tjocka släkten Eklund. Det var ovanligt lungt på snapsfronten i år, de brukar ju inte direkt spottas i glaset i den familjen men i år var dom fan ur form. Under kvällen kläcktes lite planer på ett tomtköp i Onsala ev. blivande sommarstuga. Återkommer om det senare.
Julmat i all ära men det är skönt att det bara ska intas så få dagar på året. Nu är jag trött på det. Blä!!
Mina älsklingar     
Lillen ville aldrig lägga sig....  
KLICKA PÅ BILDERNA FÖR STÖRRE

Kramar

CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0